قاطی پاتی!!!

قاطی پاتی!!!


  گلکسیم تو حلقم اگه دروغ بگم (الان فهمیدید منم گلکسی دارم )دیروز رفته بودم مغازه (مغاضه ، مغاذه ، مقاضه ،مقازه ،مقاذه ) ی گوشی فروشی که رم بخرم یارو فروشندهه گفت 25 تومن کلی باهاش چک و چونه زدم تا با 23 تومن راضی شد بعد کیف پولمو در آوردم یهو هول (حول )شدم گفتم ببخشید چه قدر میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

فروشندهه :))
گلکسی ::::::((((
من $$$
یارو مونده بود بخنده یا گریه کنه

.

.

.

آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند؟ بال دارد ولی پرواز نمیکند؟ نوک دارد ولی غذا نمیخورد؟
پرنده ی مرده‏ !!!!!!
بی مزه هم خودتی
.
.
.
کتلت کوکوییه هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه....ولی مشکلات زندگی مانع شده بیشتر پیشرفت کنه!!!!!!
.
.
.
اون روز به طور اتفاقي يه تيكه ازكارتون پري دريايي روديدم بعد يه سوالي بدجورذهنمو درگير كرد اين پري دريايي كه از اب ميومد بيرون برا شاهزاده دلبري ميكرد چرا موهاش خيس نبود
مسؤلان والت ديزني رسيدگي كنن لطفأ
.
.
.
تا حالا توجه کردین همیشه آخر عروسیا یه عالمه آدم آواره پیدا میشه ک همه بهشون میگن تو با ماشین ما بیا...؟؟؟؟
.
.
.
زیر بـــارون تـــنـــد یـــا بـــاید چـــاقـــو خورد یا بـــاید بـــالـا سر کســـى که چـــاقو خــورده بشـــینـــى و بگـــى خـــــــــــــــدااااااااااااا
وگـــرنـــه همیـــنجـــورى اصـــلــا فـــایـــده نـــداره …
.
.
.
مکالمه ی مامان بابام و من پشت در دارم گوش میدم:
مامان:واااااای من چی کار کنم پولامو هرجا میزارم این پسره همش میره پیداشون میکنه بهاش چرت و پرت میخرههههه...!!!!!!!!!
بابام:ناراحتی نداره که پولارو بذار لای کتاب درسیاش هیچ وقف سراغ کتاباش نمیره که بخواد پیداشون کنه...!!!!!!!!!!!!!!!!!
من:////////
بابام:)))))))))))))
مامانم:((((((((((
الان مامان بابام دارن دنبال بچه ی واقعیشون میگردن...
.
.
.
بعضیا رو خدا روشون کلی وقت گذاشته با فتوشاپ درست کرده

یه عده هم مثل من رو عجله ای با Paint ویندوز درست کرده

اینه عدل خدا؟ :|
.
.
.
به سلامتیش.......
به سلامتی اون دوستی که وقتی قبل از امتحان ازش میپرسی چقد خوندی؟!!
میگه: به جون تو هیچی.....
ولی وقتی جواب امتحان میاد میبینی نمرش از 20 نمره شده:20 و هفتاد و پنج صدم!!!!
مدیونی فک کنی من از اوناشم.....
.
.
.
ینی اگه در دورترین فاصله خونه نسبت به مامانت هم باشی ... اگه چیزی از دستش بیفته بشکنه ... . باز میگه انقد تو حواسمو پرت کردی ، افتاد شیکست .... !!!
O_o
.
.
.
اومــدم بــه دخــتــر فــامـيـلـمـون تـو چـت بــنـويـسـم "salam khoobi "
دستـم خــورد بـه "a" شــد "asalam khoobi" .
الان خــبـــر دادن از ذوق غــش کـــرده ، بـــهـــش ســـرم وصـــل کـــردن
.
.
.
همیشه دیگران را ببخش ...
نه این که سزاوار بخشش اند، بلکه گور باباشون !!
:دی
.
.
.
ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﯾﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺑﻮﺩﯾﻢ . ﻣﻦ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ. ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ
ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻦ . ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ ﺳﻼﻡ ... ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺭﻭ
ﺗﻮﯼ ﻓﯿﻠﻤﻪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﮔﻔﺖ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ! ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ
ﮐﻒ ﺳﺎﻟﻦ ﭘﻬﻦ ﺷﺪﻥ!!! |: |: |:
.
.
.
عاغا دیروز شمارمو دایورت کردم خونه مخاطب خاصم حالا ایشون زنگ زدن بهم باباشون گوشیو ورداشتن.حالا حرفای مخاطب خاصم:
سلام مهدی چطوری خوفی عجقم بیا بریم بستنی بخولیم چرالال شدی حرف بزنخو
غرض(قرض غرز قرذ قرظ غرظ غرذ)از مزاحمت دو روزه ازش خبری ندارم الان باید نگران بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
آیا میدانید نیمی از عمر دخترا و پسرها صرف چه می شود؟.

.

.

.

e نمیدانید؟

.

.

.

پسرها به دنبال جوراب خود میگردند و دخترها در جستجوی گل سر
.
.
.
.
نقش معلم پرورشی تو مدرسه مث نقش مداد سفید تو مداد رنگیا بود !
خخخخخخ یادش بخیر
.
.
.
عایا میدانصتید ؟!
اون دوصتایی که اَض غسد طو پسطاشون قلت املایی دارن 
علاوه بر اون قلت املائی ، کرم هم دارن؟
.
.
.
یه قسمت میتی کومان بود که یارو علامت مخصوص حاکم بزرگو پیازم حساب نکرد و میخواست بزنه پیرمرده رو بکشه که زدن کشتنش !
خیلی با خدا بیامرز حال کردم …
شادی روح پر فتوحش ۱دقیقه سکوت لطفا …
.
.
.
ای شمال نرفته ها...
ای آنتالیا نرفته ها...
ای مثه خودم تو خونه تمرگیده ها...
ای اونایی که الان دلتون با 4تا جوهر نمک هم باز نمیشه....
لایک کنین ببینم چن نفریم!!!
.
.
.
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﻭﺳﻂ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﯾﻬﻮ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﺧﺮﻧﺎﺱ ﺗﻮﻟﻪ ﺷﯿﺮ ﺩﺭ
ﺑﯿﺎﺭﯾﻦ؟ ! :))))))
.
.
.
واقـــعـــا بـــرات مــتــأسـفــم، مـــن بــا تـــو صـــادق بـــودم امــا تــو بــا مــن جــعـــفـــر
.
.
.
الان یکی از فوق درگیری های ذهن من اینه که شارژ شگفت انگیز چه سودی برای ایرانسل داره 
نه واقعا چه سودی داره؟؟؟
لایک:من و هم تو درگیری خودت شریک بدون!!!
.
.
.
ﺷﻤﺎﻡ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﺩﺭﺱ ﺑﺨﻮﻧﯿﻦ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ
ﺑﯿﺎ ﺩﻭﺭﯼ ﮐﻨﯿﻢ ﺍﺯ ﻫﻢ :|
.
.
.
دخترخاله دارم 6 سالشه تازگیا یه حلزون پیدا کرده میذارتش کف اتاق هرجا حلزون میره اونم 4دست وپا دنبالش میره صورتشو میماله کف اتاق بهش میگم چرا این کارو میکنی عزیزم میگه حلزون هنگام راه رفتن ترشحاتی از خود برجای میگذارد که میزان هالوژن پوست را بالا برده و از چین و چروک صورت جلوگیری میکند‏!‏ اونوقت من وقتی 6سالم بود صورتمو میگرفتم جلو پنکه آآآآآآآ میکردم خر کیف میشدم ببین توروخدا وضعمونو...
.
.
.
ایا میدانی فقط ایرانی میتونه هرچی افتاد زمین با فوت ضدعفونی کنه(لامصب فوت نیست که کلر)
ایا میدانید فقط ایرانی عقیده داره اگه دکمه اسانسورو تندتند ترجیحا محکم بزنی اسانسور زود میاد
ایا میدانید فقط ایرانی از گوگل برای تست وصل بودن اینترنت استفاده میکند
ایا میدانید هر ایرانی گوشی ایفون 2ملیونی داره اما سیمکارت 5000میندازه روش
ایا میدانید فیسبوک ایران با کلاسترین جای دنیاست(لامصب همه 2روزه از فرانسه رسیدن ونصف شمال تهران مال باباشونه)
خداییش برای اصلاحمون لایک کن
.
.
.
یک سوال چرا متخصص تغذیه چاقه چشم پزشک عینکی جراح پلاستیک قیافش ضایع است روان پزشک اعصاب مصاب نداره فوق تخصص قلب سیگار میکشه متخص پوست و مو کچله چرا واقعا ؟
.
.
.
من عادت دارم وقتی تلویزیون نیگا میکنم اگه ناگهان تو جریان اون فیلم که نگا میکنم یه لحظه دوربین از یه تلویزیون روشن فیلم بگیره فوری مطلب رو ول میکنم محو تماشای اونی فیلم برداری شده میشم

شما هم اینطوری میشین؟
.
.
.
امروز داشتم تو یه سایتی دونیال تبلت می گشتم بازه قیمتی رو گذاشتم حداکثر یه ملیون ونیم دیدم یه مدل اورده به قیمت 1499000 تومن


فک کنم شانس من یک در بیلیونه
.
.
.
نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

aramiss
ساعت13:49---19 شهريور 1392
slm aramissam to 7asman omidvaram beshnasim be webe manam sar bezan khoshhal misham

مسعود
ساعت13:48---18 شهريور 1392
باسلام
وب قبلی من فیلتر شده
لطفا تغییییییییییرات جدید رو اعمال کنید
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com/


Me
ساعت12:37---15 خرداد 1392
سلام،خسته نباشی..
وب جالبی داری؛مطالبش هم که توپ توپه!!!
خوحال میشم به وبم سر بزنی و .............................لینکم کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:طنز,جک,مطلب طنز,مطالب باحال,خنده دار,لطیفه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mehdi300022.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com